SMG vs manual po raz kolejny...

2000-2006 | silnik: S54
SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: SyTy » czw wrz 11, 2008 10:17

Keepsake pisze:4. SMG WYMIATA. I mówię to jako fan prawdziwego jeżdżenia samochodem i szybko na wprost i bokiem. Do driftingu się to nie nadaje ale do codziennej jazdy, zwłaszcza po mieście, i do jazdy torowej zamiata manual pod dywan.
Przyjedź na Mtrack ;)
Ostatnio zmieniony czw wrz 18, 2008 18:24 przez SyTy, łącznie zmieniany 1 raz.
No Fear - No Fun!

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Keepsake » czw wrz 11, 2008 11:29

SyTy pisze:Przyjedź na Mtrack ;)
Heh, zawsze jak są M-tracki to o tym myślę ale ciągle mi się nie układa poza tym mam mega dylemat czy jechać M3 czy driftowozem. I w sumie to do wściekania mam driftowóz (który zresztą każdej M-ce z nową trójką włącznie wklepie) i wolę jeździć nim a przecież wpuszczacie przede wszystkim auta M3. :)

Więc jak mnie kiedyś zaprosicie z driftowozem to nim przyjadę i będę robił tak:

Obrazek

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: SyTy » czw wrz 11, 2008 11:49

Przyjedź emą na szybkie kółko, na prawde jest fajnie ;)

Z resztą, jak masz drugi komplet kół to i z SMG sobie bez problemu poradzisz, też można się nieźle powściekać jak wolisz latać bokiem :-D
No Fear - No Fun!

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Keepsake » czw wrz 11, 2008 12:01

SMG się nie nadaje do driftu. Sprawdzałem. Można tym polecieć bokiem, spalić laka, itd. ale z driftem to nie ma wiele wspólnego. Mam wrażenie że może nie złapałeś tego że auto na zdjęciu powyżej jest moje i ja w nim siedzę za kierownicą na tym zdjęciu... Więc trochę o drifcie wiem ;)

Do driftu musisz mieć kontrolę nad sprzęgłem i dobry hamulec ręczny. Moja M-ka nie ma ani jednego, ani drugiego... :)

Na szybkie kółko to się wybiorę w zimie jak będzie jakiś M-track na śliskim.

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: SyTy » czw wrz 11, 2008 12:08

OT się zrobił lekki... :roll:
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 12:11 przez SyTy, łącznie zmieniany 1 raz.
No Fear - No Fun!

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: SyTy » czw wrz 11, 2008 12:09

Keepsake pisze:Mam wrażenie że może nie złapałeś tego że auto na zdjęciu powyżej jest moje i ja w nim siedzę za kierownicą na tym zdjęciu... Więc trochę o drifcie wiem
spokojnie, złapałem złapałem
Keepsake pisze:Na szybkie kółko to się wybiorę w zimie jak będzie jakiś M-track na śliskim.
ma padać więc będzie ślisko ;)
No Fear - No Fun!

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Keepsake » czw wrz 11, 2008 12:17

BTW Twój podpis - gdzie to zdjęcie było robione? Wygląda jak jeden z zakrętów na Torze Poznań, konkretnie Z3 (plan toru tutaj) albo wyjazd z kartingu jadąc w dół.

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: SyTy » czw wrz 11, 2008 12:28

dokładnie, Z3, tyle że jeżdże na oryginalnym zawieszeniu i jak widać na szybkim kółku bardzo mocno sie wygina.
No Fear - No Fun!

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Keepsake » czw wrz 11, 2008 14:32

SyTy pisze:dokładnie, Z3, tyle że jeżdże na oryginalnym zawieszeniu i jak widać na szybkim kółku bardzo mocno sie wygina.
Niechcący zrobiliśmy off-topic

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Maros » czw wrz 11, 2008 14:43

troszeczke ;)

a na Mtrack chyba to oczywiste, że powinieneś eMką przyjechać. Driftowozu nie wpuścimy bo to Mtrack ;)

Zapraszamy! Miejsca się już kończą ale jeszcze są. Polatać M3, nawet z SMG, to też frajda :)

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Keepsake » czw wrz 11, 2008 16:11

No to jak nie wpuścicie to nie jadę. Albo założę hak do M-ki i przyciągnę nią Nysę na lawecie. :P

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Bombel » czw wrz 11, 2008 22:36

Skoro SMG jest takie zajebiste to wpadnij i pokaz, jak zamiata manuala pod dywan, bo jak na razie to wszyscy na mtrackach widza, ze dostaje w dupe od manuala. Ale skoro jestes az tak zajebisty, ze albo zaprosimy Cie nysa albo wogole Cie nie bedzie, to sorry, ale blagac nie bedziemy, a Ty nadal zyj w nieswiadomosci i blednym przeswiadczeniu o wyzszosci SMG nad Manualem...
Na dowod moge przedstawic taki przyklad:
Ja (sredni rajdowiec) w seryjnym manualu vs Maros (bdb kierowca) w SMG na gwincie zrobilismy podobny czas.

I mam nadzieje, ze to, ze Twoj driftowoz objedzie wszystkie emki bylo tylko prowokacja, albo slabym zartem ;) Chyba, ze mowa o objezdzaniu bokiem...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Maros » czw wrz 11, 2008 23:31

Bombel pisze: Na dowod moge przedstawic taki przyklad:
Ja (sredni rajdowiec) w seryjnym manualu vs Maros (bdb kierowca) w SMG na gwincie zrobilismy podobny czas.
Bomblu, o wyższości manuala nad SMG wie każdy (choć nie każdy chce wiedzieć ;) ), ale ten przykład jest kiepskim bo:
- To SMG działało mocno średnio
- Ten gwint był mocno średnio ustawiony
- To auto było po programie, który odejmował pare ładnych KM ;)

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Keepsake » pt wrz 12, 2008 07:55

Bombel pisze:Skoro SMG jest takie zajebiste to wpadnij i pokaz, jak zamiata manuala pod dywan, bo jak na razie to wszyscy na mtrackach widza, ze dostaje w dupe od manuala.
No dobra, to czemu CSL ma SMG skoro to taki badziew?
Bombel pisze:Ale skoro jestes az tak zajebisty, ze albo zaprosimy Cie nysa albo wogole Cie nie bedzie, to sorry, ale blagac nie bedziemy
Nie zrozumiałeś mnie. Absolutnie nie chodziło mi o to żeby się wywyższać czy coś. Po prostu mam auto do katowania i mam auto którego katować nie chcę. To pierwsze to nysa to drugie to mka. Nie po to sobie budowałem zabawkę żeby męczyć niepotrzebnie cacko, które i tak jest wolniejsze od zabawki.

Ale jak tylko zmienię zdanie to od razu się na M-track zapiszę. Pierwszy jaki będzie.
Bombel pisze:Ja (sredni rajdowiec) w seryjnym manualu vs Maros (bdb kierowca) w SMG na gwincie zrobilismy podobny czas.
Próba statystyczna o długości n=1 nie jest żadnym dowodem. Zróbcie to 500 razy na różnych trasach i przy różnych ustawieniach gwintu to wtedy można argumentować że to czegoś dowodzi.
Bombel pisze:I mam nadzieje, ze to, ze Twoj driftowoz objedzie wszystkie emki bylo tylko prowokacja, albo slabym zartem ;) Chyba, ze mowa o objezdzaniu bokiem...
Sorry, ale to jest fakt. Ma ponad 420 koni (w razie potrzeby), waży niecałe 1200 kilo, ma gwint i wszystkie możliwe inne upgrade'y zawieszenia jakie istnieją, usztywnioną budę i porządne miejsce pracy (kubeł i szelki).
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 07:59 przez Keepsake, łącznie zmieniany 1 raz.

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: SMG vs manual po raz kolejny...

Post autor: Keepsake » pt wrz 12, 2008 07:57

MaRoS pisze:o wyższości manuala nad SMG wie każdy (choć nie każdy chce wiedzieć ;) )
Dobra, to ja doprecyzuję. Dla mnie do jazdy torowej i po mieście SMG jest dużo lepsze niż manual, koniec kropka. Szybsze niż większość kierowców, bezbłędne, nie wymaga odrywania rąk od kierownicy.

Jak auto ma być ogólnego rażenia, z driftem włącznie, to oczywiście tylko manual.

Już lepiej? :D

ODPOWIEDZ